Benimde öğlen nişanım gelmişti doktora gittim 3 cm açıklığım varmış ama hiç sancım yoktu bi kaç saate gel açıklığına bakalım dedi bende yürüdüm biraz duş falan aldım eve gelip aksam 9 gibi gittim ama gene hiç sancım yoktu 36+5 de. Açıklığa baktılar 4 cm olmuş yatırdılar sabaha karşı suyumu patlatıp suni sancıyla doğum yaptım😊