Zumra_Fatma minikoglummmmm nişan geldiyse gözunuz aydin olsun hazirlikli olun derim doktorunuza basvurun derim bu 1 haftada surer bi bakmissiniz 2 gün
35lavanta minikoglummmmm hiç belli olmaz bugün yarında olabilir süreç uzayadabilir ama doğum sürecine girmişsiniz sağlıkla kucağınıza alın 🌸
PamukPrensesannesii minikoglummmmm Benim nişanim geldikten 4-5 saat sonra suyum geldi. Ertesi güne doğurdum. 38+4te
ikibebedublekahve PamukPrensesannesii benim de böyle oldu 37+4 de doğurmuştum :) birde nişanı bilemedim doktora mesaj atmıştım nedir diye çabuk gel dedi 😂
minikoglummmmm PamukPrensesannesii ahh doğum yakındır biliyorum şuan sancı felan yok 3 gün önce çok sancım vardi şuan sancı hissetmiyorum
PamukPrensesannesii ikibebedublekahve Ahahahha bende anneme atmıştım fotografini , bu nişan mi diye 🤣
EmineYilmaz minikoglummmmm ilk gebelikte nişan geldi ertesi gün doğum oldu . İkinci gebeliğimde de sabah nişan geldi akşama doğumum oldu 🥹 Ama iki doğumumda 40. Haftayı geçmişti
Mikoiledikonunannesi minikoglummmmm Nisan sabah geldi gece 1de doğum oldu tabi nisanla beraber suyum patalamisti
durukusunannesi_ minikoglummmmm benin nişanım gelmeden önce minik minik sancılarım vardı nişanın gelmesinden sonra artmıştı 1 buçuk gün kadar sürdü doğumum 😊Allah sağlıklı sıhhatli kavuşmayı nasip etsin gözünüz aydın
pinkooo_02 minikoglummmmm ben ertesi gün doğum yaptım😀 sizde hazırlıklı olun sağlıkla alın kucağınıza