Hasret67 liebemom bebeğiniz kaç aylık sağlık ocağındaki ebe de 1 yaşı geçtiyse bebek emzirsende doğum kontrol hapı yani microgayn kullanabilirsin demişti
emreozdemir liebemom Östrojen içeren oral kontraseptifler kullanılamaz diye biliyorum ben de doktorum tabi kadın doğumcunuz önerdiyse bir şey demiyorum Cezarette gibi sadece progesteron içerenler emzirme için güvenli
yigitozge liebemom cerazette kullanıyorum emziriyorum doktorum alanında baya başarılı bir doç eczacımızada sordum ilacın içerigindede yazıyo zaten kullanılır dıye yanı cerazette alabilirsınız
Summerwine95 liebemom doktorunuz ne diyorsa onu yapın o zaman.Anladigim kadarıyla başka bir kadınsal hastalığınız var ve kullanmak zorundasiniz
liebemom Summerwine95 ciddi bir hormon bozukluğum var ve rahimde duvarında aşırı kalınlaşma doktorum adet söktürücü yazacaktı ama emzirmeyi bırakamam dediğim için yazz dan verdi 3 ay kullan dedi