Hasret67 liebemom bebeğiniz kaç aylık sağlık ocağındaki ebe de 1 yaşı geçtiyse bebek emzirsende doğum kontrol hapı yani microgayn kullanabilirsin demişti
emreozdemir liebemom östrojen içeriyor kullanamazsınız yalnızca progesteron içerenler güvenli emzirirken
AliKuzey12 liebemom hem cocuktan pnce hemde cocuktan sonra emzirirkende kullandığım ve hala kullanmakta olduğum ilaç bir sıkıntıolmaz
Summerwine95 liebemom doktorunuz yazdıysa bilemem.Ben hep cerazette diye bir ilaç duydum hatta onu bile kullanmak istemedim
yigitozge liebemom cerazette kullanıyorum emziriyorum doktorum alanında baya başarılı bir doç eczacımızada sordum ilacın içerigindede yazıyo zaten kullanılır dıye yanı cerazette alabilirsınız
Denizli20 AliKuzey12 kullanmak istiyorum ama Bi kaç kişi bana emzirirken kullanilmiyo dedi kullansam bisey olur mu
emreozdemir liebemom Östrojen içeren oral kontraseptifler kullanılamaz diye biliyorum ben de doktorum tabi kadın doğumcunuz önerdiyse bir şey demiyorum Cezarette gibi sadece progesteron içerenler emzirme için güvenli
Summerwine95 liebemom doktorunuz ne diyorsa onu yapın o zaman.Anladigim kadarıyla başka bir kadınsal hastalığınız var ve kullanmak zorundasiniz