Bibebek_ Usnac1995 normalden daha farklı oluyor huzursuzluğu. Kulak çeker çok emmek ister yada istemez ona göre bakarsın baktın eli ağzından düşmüyor sürekli diş kaşıyor verirsin
Busra0806 Mikayla bende bu markayı kullandım oğlum için çok rahatlattı özellikle gece son emzirmeden önce sürüyodum gece çok rahat uyuyodu
Mikayla Busra0806 evet bende doyuruyorum su verdikten sonra sürüyorum sabaha kadar rahat uyuyor cok şükür.
mavisimm11 Usnac1995 evet biraz pahalı ama jellere iyi değilde diyolar çok huysuzlandığı zaman veriyorum ben hemen etki ediyor istersen jel al dentinoxtan memnun kalmıştım ben sürmeye bırakmayıp yalıyordu benim kız 😁 eczacıda bir zararı yok demişti
1anne1bebek___ Usnac1995 günde 3 veya 4 kez veriyordum ben canım özellikle gece uykusuna geçeceği zaman