Usnac1995 Kızlar bunu alsam rahatlatır mı, diş etleri kabarmış baya ateş falan yapmıştı şuan geçti ateşi ama yine rahatlasın diye ara sıra süreyim diyorum. Faydasını gören var mı 💙
Bibebek_ Usnac1995 yok ya rahatlatmıyor hiç. Tetagil ya da nurse harveysin dentigel diye bir jeli var o iyi geliyor bize
mavisimm11 Usnac1995 onu bilmiyorum da dentinox jel kullandık memnunduk kimi bir zararı yok diyor kimi kullanma ama tetegil granül kullandık en azından doğal ondan da memnun kaldık
Usnac1995 1anne1bebek___ Bibebek_ mavisimm11 kızlar tetagile baktım da hani pahalı olduğu için tam zamanında vermem lazım onu da bilemiyorum ki ateş çıkınca mı verilir çok mızmız olunca mı. 36 tane varmış içinde zaten. Hani jeli günde bir kere sürerim rahatlatır diye düşündüm
Usnac1995 Sontvbukucu evet bende şimdi biraz araştırınca gördüm ama ara sıra kullanmaktan bir şey olurmu bilemedim
Sontvbukucu Usnac1995 bi fikrim yok ama ben tercih etmedim. Biz tetagil bitkisel tozla bu zamana kadar geldik. Karanfil jeli de ise yarıyormuş galiba ama bizim ihtiyacımız kalmadi.
Bibebek_ Usnac1995 ateşi bekleme sonuçta ilaç değil yani ateş düşürmesi için. Baktın gün içinde aşırı huysuz ister jeli uygula ister tetagili
mavisimm11 Usnac1995 evet biraz pahalı ama jellere iyi değilde diyolar çok huysuzlandığı zaman veriyorum ben hemen etki ediyor istersen jel al dentinoxtan memnun kalmıştım ben sürmeye bırakmayıp yalıyordu benim kız 😁 eczacıda bir zararı yok demişti
1anne1bebek___ Usnac1995 günde 3 veya 4 kez veriyordum ben canım özellikle gece uykusuna geçeceği zaman
Sontvbukucu Usnac1995 ateşe bir faydası yok tetagilin hatta hiçbir dis ürününün. Ben ağrısı oldukça veriyorum gunde 1 2 adet. Ates için de 38 i geçince calpol veriyorum.
gulsumyeter2415 Usnac1995 ben kullandım faydası oldu ama şuan 8 buçuk ayligiz 3 kere en fazla 4 kere kulalndik sert bisiler verdim havuç salatalık pırasa taze soğanın sapı gibi onlar daha iyi jelin faydasını gördüm ama kullanmadım pek
Mikayla Usnac1995 calgel İçerik bakımından tehlikeli. Tetagili bebeğim sevmedi. Karanfil yağı yaptık o pek bir rahatlatma sağlamadı. En iyi bize nurse harveys in dentigel jeli iyi geldi tavisye ederim içerik olarakta temiz
Usnac1995 Mikayla nerden temin edebilirim peki bunu bir kaç kişiden daha duydum. İnterntten baktım 15 gr ama yeterli olurmu uzun süre
Busra0806 Mikayla bende bu markayı kullandım oğlum için çok rahatlattı özellikle gece son emzirmeden önce sürüyodum gece çok rahat uyuyodu
Usnac1995 Bibebek_ Sontvbukucu kızlar aslında demek istediğim ağrısı olduğunu nasıl anlıycam ki. Ateş çıkınca diş sancısı olduğunu anlıyorum ben o zaman mı versem diye düşünüdm yoksa ateşe bende calpol veriyorum
Bibebek_ Usnac1995 normalden daha farklı oluyor huzursuzluğu. Kulak çeker çok emmek ister yada istemez ona göre bakarsın baktın eli ağzından düşmüyor sürekli diş kaşıyor verirsin