3bebeli_ana Barbieee doktorumla konuştum 1 hafta beekleyelim dedi kist olduğu için tedirgin oluyorum ben 6.5 cm 😢🙏
annesininkuzusuu1 aylizinannesiii Benimde bu ay 14 gün gecikti ilk kez bişey olmadığından emindim gecen ay cok fazla ilaç içtim kekik çayı vs bi işe yaramadı dün en sonunda soğan kaynatıp içtim gece olmuşum şükür heryerim şiş şiş geziyorum
Barbieee annesininkuzusuu1 bnde hiç böyle şeyler olmuyor her ay bir kaç gün gecikiyor sadece şişme gibi durumlar bnde yok bünyeden bünyeye değişiyor sanırım
aylizinannesiii annesininkuzusuu1 soğan suyu nasıl oluyor bende kaynatayim 13 gün oldu ilac içiyorum hala olmadım ya