Aysegulb Genel cerrah dr u kabız olduğunda sakın incir yeme dedi bana , incirin çekirdekleri orayı çizer çıkarırken demişti. Aynı sorun bende de var sezaryen den sonra başladı krem kullanıyorum yavas yavas azalıyor