Bende yıllarca çektim. Dogumun ertesi günü en zirvede oldugu dönemdi. Çok ağrılı kötü günler geçirmiştim . Eşim aktara krem almak için gittiğinde Aktarcı dalından olmamış inciri koparıp sütünü şiş bölgeye sürsün Max 10 dk beklesin sonra hemen yıkasın kaşıntı yapar diye. Hatta bana da dua edersiniz demiş. Denediğim an acısı çok fazla oldu ama ondan sonra tamamen geçti. Benim hemoroidim normal bi hemoroid değildi aşırı şişmişti dr ameliyat demişti ama şükürler olsun geçti .