durmaz esra101010 eğer karnı doyuyorsa olmaz bende hep emzirdim aç kalmasına rağmen mama vermedim şekerli su verdi annem sütüm yoktu ısrarla emzirdşm ve sütüm geldi öyle atlattık valla artık olmaz ama sarılık ilk 2 hafta sıkıntı sadece için rahat olsun
Ayfa1608 esra101010 bişey olmaz canım sen sık sık emzir doymuyorsa veya sütün azsa falan korkma mama ver zamanla biter sarılığı. Uyanıyorsa uyandırdığın zaman kalkıyorsa korkma.
Zum_4141 esra101010 Merhaba bizim de çok düşükdü ama 3. Ayımız da geçti sarılık ve sebebi nedir diye araştırılıyor 10 du bizim de sariligimiz.