esra101010 Kızlar bebeğim 35 günlük gelen misafirler sarılık var bu çocukta dediler ama biz hiç çok yüksek sarılık geçirmedik doğduğunda 10 ile başladık sonra 8 e falan düşmüştü 35 günlükken sarılık olur mu emiyor bebeğim
annelikgunlerim esra101010 gelen misafirler yüzüne bakarak mı sarılık var dedi. ayaklardan başlayıp kafadan atılır sarılık diye biliyorum bence geçiyordur o yüzden öyle demiş olabilirler
Esssa4161 esra101010 millet bayılıyor sallamaya.Doktor test yapmış bişe yok dediyse takılmayın.Bnm çocuğuma sakat mı ayakları basmıyor demişlerdi yeni doğduğunda düşünün🤦🏻♀️
Ayfa1608 esra101010 sarılık bitse bile cilt rengi hemen düzelmiyor. Zamanla azalarak bitiyor. Bebeğinin bir sıkıntısı yoksa beslenmesi normalse sıkıntı etme cilt rengini. Bizim ağır geçti 2 kez 2şer gün hastanede yattık. En son gözlerden gider sarılık. 2.5-3 aylıkken gözleri normale döndü
esra101010 Yesillimon mesela nereye bastırayım 3 doktora gittik biz 3 üde hiç sıkıntı görmedi ama kafamı bulandırdı yorumları ya
Yesillimon esra101010 Bacaklarına karnına yüzüne bastirabilirsin elini çektiğin zaman sarirsa sarılığı yüksek demektir ama doktor sıkınti gormediyse stres yapma cnm
Ballikizim99 esra101010 ya doktor bi bakışta anlıyo😅 karnına bastırdı bizim doktor sapsarı iz çıkmıştı benim bebeğim 7-8 günlük falandı ama süt sarılığı diye bşy duydum olabilir mi doktora sor bizde 35 günlüğüz bu arada 😇
esra101010 Zum_4141 23 günlükken cihazla ölçmüştü doktor çok düşük bundan sonra sıkıntı etmez artık demişti sizce kan testi mi yaptırmam gerek
Opecert esra101010 cihazla kulaktan ölçülen değer yanıltır onuda söyliym biz cihazla 8 ölctürdük kanda 15 cıkmıştı 34 günlükken
Sibelguzell06 Herkesin ağzı olduğu gibi lafı da oluyor aldirma hiç. Doktorunuz sıkıntı görmediyse o bilir kişilere laf düşmez
Ayfa1608 esra101010 bişey olmaz canım sen sık sık emzir doymuyorsa veya sütün azsa falan korkma mama ver zamanla biter sarılığı. Uyanıyorsa uyandırdığın zaman kalkıyorsa korkma.
Opecert esra101010 uzamış sarılık olabilr değer düşer ama sıfırlanmaz geçmemiş olabilr ondan da gelene darı gözüküyor olabilr en iyi gözlernden anlarsınız gözler beyazsa yoktur cunku sarılık en son gözlerden atılır
esra101010 Ballikizim99 yarın sağlık ocağına gideceğim bi İnanılmaz gaz sıkıntımız var sizdede var mı
Ballikizim99 esra101010 var olmaz mı sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor gazını iyice çıkarmaya çalışıyorum ama yediklerimizlede alakalı biraz gaz yapan yiyecekleri az tüketiyorum bide ayaklarını sırtını asla üşütme nasıl oluyosa direk sütü etkiliyo 🙄
Zum_4141 esra101010 Merhaba bizim de çok düşükdü ama 3. Ayımız da geçti sarılık ve sebebi nedir diye araştırılıyor 10 du bizim de sariligimiz.
esra101010 Ballikizim99 ya sürekli var ve hiç uyumuyorum resmen sancı oluyor ve sürekli ağlıyor huzursuz oluyor çok moralim bozuluyor bide sarılık kafama takıldı şimdi
durmaz esra101010 hayır canım değerleri iyi sarılık her bebekte olur biz 16 yı gördük emzir sürekli düşer dediler hep emzirdim ve düştü hiç yatmadık hastanede gayet iyi şuan değeri sen onlara bakma
esra101010 durmaz 35 günlük zaten ve hiç mama kullanmıyorum sadece emziriyorum bide sarılık olur mu emmesine rağmen
durmaz esra101010 eğer karnı doyuyorsa olmaz bende hep emzirdim aç kalmasına rağmen mama vermedim şekerli su verdi annem sütüm yoktu ısrarla emzirdşm ve sütüm geldi öyle atlattık valla artık olmaz ama sarılık ilk 2 hafta sıkıntı sadece için rahat olsun