Merhabalar.Benimde 28 günlük bebeğim var.6 gun sarilik teshisi konuldu.hastanede yattık .birgün işin tedavisi aldık .hala daha dusmedi kontrollerimiz devam ediyor.ilk haftalar uyandırmak o kadar zordu ki.emmedigi için sütüm de artmamıştı.Size tek tavsiyem sonrasında sarılık olur mu onu takip edin .biz hala takipteyiz çünkü 😑