burcuu11 tabi ki uyumasına da izin verin ama max 2 saat daha çok küçük, sarılık şuan olmayabilir ama olmayacak diye bir şey de yok benim bebeğim oldu sarılık hastanede yattı 2 gün dün gibidir acısı burnumda, elinizden geldiğince uyandırın emzirmeye çalışın 💙