ilknursam sürekli emzirerek uyutuyorm, baska türlü uyumuyo🤦🏼♀️ya da benim sabrım yok o kadar uzun pışpıi yapacak
Ama bikaç kez ben uzandım, o emerek uyudu Bayaa uzun süre, ona alışmasını istemedim, uykuya geçiş olarak okay ama uyuduktan sonra memede kalmaya alışmasını istemiyorum