shibalba Arkadaşlar daha ıkı aylık bile degıl.. Gece 4te uyandı, 7ye kadar zar zor uyudu.. 9 gıbı tekrar uyuyup 10 da uyandı Sabah 10dan beri 1 saat ancak uyumuştur, bıkac gündür böyle Başına gelen oldu mu? Çok üzülüyorum, dinlenemiyo hiç, uyuması gerek
ikitosbikannesi shibalba bebeğim 53 günlük geceleri doğru düzgün uyumuyor sabah 5 ten öğlen 1 e kadar hiç uyumadı ve sürekli ağlıyor 3 e kadar uyudu 3 ten sonra hiç uyumadı. Şimdi zar zor uyudu inanın bende aynı durumdayım. Uyku yok huysuz ağlıyor durmuyor
Sinem61 shibalba iki aylıkken benim kızım da öyleydi 10 dk uyur uyanirdi. Ama düzeliyor merak etmeyin. Donem dönem olacak yine düzelecek.
shibalba ikitosbikannesi 😔😔ya normal deseler dert etmiycem ama cok daha uzun uyumaları gerekiyor.. Babası geldı akşam yıkadık, bayılmış gıbı uyuyordu. On dk gecöeden uyandı, hep emmek istiyo Süt birikmiyor, cok emdiği için gaz oluyo 🙄
Rukenakkus7 shibalba benimde iki aylığa geçmek üzereyken çok agakrdi bı hafta felan sürdü ordan anladım asla susmuyordu huysuzdu çok şükür geçti. Ben atak dönemi diye düşünüyorum merak etmeyin gecicek
shibalba Sinem61 büyümesine engel olur diye üzülüyorum, benim yorgunluğuö ayrı tabi Gelişimi iyi olsunda 🙏
tazeanne5 Bizde 2 aylığız geçen hafta aynı sorunları yaşadım asla gözünü kapatmıyordu psikolojim bozulmuştu artık bir gece sabaha kadar gözü acıktı sonraki 2. Gün yanına uzandım o şekilde emzirdim kokumu alarak uyuyordu alışmasın diye bıraktık o şekilde uyumayı sonra devam etti yine uyumamays şimdi daha iyiyiz ama
shibalba tazeanne5 bende emzirerek uyuttum birkac kez ama çalışmasını isteöiyorum Umarım bizimde geçer 🙏
Sinem61 shibalba yok hiç olur mu öyle şey inanın bebeklerin yüzde 90 dan fazlası bu şekilde büyüyor . Algıları yavaş yavaş açıldıkça etrafı izlemek isteyip uyumuyorlar. Hatta Instagramda ebe Tülin bulur var onun videolarıni izleyin bu konuda çok güzel açıklamalar yapıyor.
ilknursam Emzirerek uyut bi uykusunu alsın sonraki uykularında farklı yol denersin bir de uyutunca tam uykuya geçmeden bırakma. Emzik kullanıyo musun
shibalba ilknursam sürekli emzirerek uyutuyorm, baska türlü uyumuyo🤦🏼♀️ya da benim sabrım yok o kadar uzun pışpıi yapacak Ama bikaç kez ben uzandım, o emerek uyudu Bayaa uzun süre, ona alışmasını istemedim, uykuya geçiş olarak okay ama uyuduktan sonra memede kalmaya alışmasını istemiyorum