Karla Philips xxl kullanıyorum pişirmesi çol güzel çok memnunum tek sıkıntısı temizlemesi zor ve 3-4 parçalı.
Kayınvalidem tefal kullanıyor onun da pişirmesi gayet iyi ayrıca temizliği çok kolay.
İkisinide kullanmış biri olarak tavsiyem tefal temizliği çok daha basit.