Karla ben Philips kullanıyorum . Çok gereksiz olduğunu düşünüyordum eşimin ısrarı üzerine aldık ama aşırı memnunum elim kolum oldu . İki kişi için koca fırını çalıştırma gerek kalmıyor. Kızartmayi hep onda yapıyorum hem lezzetli oluyor hem de ocak batmıyor