Nurumm12 EEG bozuk çıktı MR ise temiz ancak yüksek ateş sonrası olabilir ciddi bir şey yok dediler 6 ay sonra yenisi çekilecek . Epilepsi şüphesi var ancak net tanı konulmadı . Takip ediliyor nöbet bir daha tekrarlamaz ve EEG si temiz çıkar ise kullandığı ilacı 2 yıl sonra bırakacak ancak temiz çıksa BİLe 2 yıl o ilacı kullanmak zorunda . Tek isteğim yüksek ateş sonrası çocuğumda bir hasar meydana gelmemiş olması şu an iyi davranışlarında bir anormallik yok gelişimi iyi ama hep diken üstündeyim . Çünkü doktorlar bizi en kötüsüne hazırladı . Bu arada oğlum 10 aylık ve ilk kez ateşi yükseldi bizi teselli eden tek şey yüksek ateş öncesi bu tarz bir belirti yaşamamış olmak .