Nurumm12 aslında havale demediler nöbet geçirdiğini söylediler ellerini ayaklarını yana doğru açıp kasılıyordu . Düşme irkilme refleksine benzer bir şey ve sonrasında çığlık atarak ağlıyordu . Epilepsi ilacı başlayana kadar 24 saat devam etti bu nöbetler . Bilincinde falan bir kapanma olmadı veya ağızdan köpük gelme gözlerde kayma gibi bir şey olmadı . 6 ayda bir EEG çektiriyoruz . Ateşi 40 a çıktığında oldu bu. O yüzden artık ateş deyince kalbim ağrıyor .