Bioanne yasee01 2 çocuğumda da hiç vermedim aşıdan önce ateşi çıkarsa verirsin demişlerdi. 3. Ayda menenjit aşıları yapılınca çok ağrı yapıyor diye fitil verdi doktorum
Kaderyerr yasee01 ne önce be sonra vermedim ateşi de olmamıştı bünye meselesi herkese yapmıyor ilk oğlumda olmuştu
Lawyer20 yasee01 ben vermemiştim ateşi çok çıktı 3.ayda menenjit oldu öncesinde 1 çay kaşığı ver dedi doktor verdim hiç çıkmadı ateşi ki menenjit daha çok ateş yapıyor demişlerdi aşının etkisini etkilese doktor ver demezdi diye düşünüyorum ki vermesem ateşi çıksa daha mı iyi
Aslanmom__ Biz de bir hafta sonra 2. Ay aşımıza gidicez canı yanacak ateşi olur diye çok tedirginim Allah hepimizin yavrularına sağlık versin inşallah aşıdan sonraki süreci yazarsanız çok sevinirim 🥰
yasee01 Aslanmom__ vuruldu az önce ilk bacağından yapıldığı zaman hiç ağlamadı ikinci bacakta biraz agladi ama kolda deri altına yapıldığı için baya ağladı yavrum hemşire ateş 5 6 saat sonra belli eder kendini dedi suanlik bir sıkıntı yok ama daha çok yeni tabii ilerleyen zamanlarda da bisey olmaz umarım
Oynakbalina yasee01 biz de yaptırdık bugun 2 saat falan oldu ilk çocuk olduğu icin tedirginim ben de atesi çıkar mı canı acır mı huysuzlanir mı diye insallah cabucak atlatiriz bugunleri🥴
Aslanmom__ yasee01 Allah yardımcınız olsun kuzucuk rahat rahat atlatıyordur inşallah Bu durumda bir de beni bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim😍❤️
Oynakbalina yasee01 yok vermedim , ateşi çıkarsa veririm. Su an sadece bacakları aciyo hareket ettirdikce çığlık çığlığa ağlıyo atesi yok 🥺