Bianneikibebiisss arcanilay bende dün yolladım onay mesajını ama hala gelmedi siz ne yazmıştınız onay gönderirken, tekrar mı yollasam acaba onay 😔
arcanilay Bianneikibebiisss Spam’a düşebilir, devamlı kontrol edin gelir. Gümrük vergisini ödemeyi kabul ediyorum dedim kimlik numaramı yazdım.
teachersrn withmymother ben de Doncaster’dayım ne kadardır buradasınız? Alıştığım bazı bebek ürünlerini bulamıyorum hala ben 😔
withmymother teachersrn yaklasik 4 yildir buradayim ben yardimci olabilirim ☺️ ozellikle yemek konusu cok zorluyor malesef
teachersrn withmymother ben 3 ay önce geldim çok yeniyim 😊 size özel mesaj yazayım arkadaşın postunu doldurmayayım isterseniz. Sormak istediklerim var da sorabilir miyim 😊