Mama kilosu ne ya? Yani hepsi değil de bazı ebeler ilgisizlikten mi bilgisizlikten mi moral bozuyorlar. Benim kız doğduktan 1 hafta sonra 100 gr vermiş yani ilk çocuk bilmiyoruz. Ay aile hekimindeki ebeyi görmeniz lazım sanki çocuk eriyor gibi aman bunu toparlaman lazım bilmem ne suratı düştü benim de moralimi bozdu. Hastanedeki ebeye gittim bu çok normal az bile vermiş gayet aktif Sağlıklı bir bebek dedi. Yani takmayın. zehir vermiyorsunuz çocuğa. Mama bu sonuçta kötü bir şey değil