balliikedii ben de doktorunuz gibi düşünüyorum. Çocuk zaten belirli bir süre anne sütü içmiş ve bu süreçte kilo almış. Doğum kilosu da 3 kg üstü. Mama kullandığı ay diger aylara göre az bile almış hatta. Bir de erkek bebek, onların kemik yapıları vs kızlara göre daha farklı oluyor o da bir etken. Siz ne burada bizlerin yorumuna ne de sağlık ocağındaki ebeye canınızı sıkın. Doktorunuz sorun yok diyorsa devam 😊 ben sırf bu yüzden tüm takibi sadece hastanede yaptırıyorum, sağlık ocağına gitmiyorum hic