Madammm canm kızım 2 yaslarindayken yapisiklik olmuştu ve çocuk cerrahiye götürdüm aynı gün makasla üstten kesip acti. Ve ozaman tekrarlayabilir yeniden demişti şuan 5 yaşında bugün doktordan geldik yine yapışmış yarın yine gidicem.cocuk cerrahine valla o kadar bunaldım ki bende sürekli bisey cikio hep bi sorun hep bi dert rabbm dermansız hastalık vermesin kimseye