Madammm benim görümcemin kızının birde en yakın arkadaşımın kızında oldu. O bölge ıslak, nemli kaldığında ve söylemesi ayıp iki dudak arası açılıp silindiğinde yada pişik kremi o bölgeye temas ettiğinde orası çok çabuk kaynayıp yapışabiliyormuş. Görümcemin kızının çok ince bir şekilde kapanmıştı parmağı ipe açmıştı doktor. Ama çok ilerleyip kapanınca cerrahi bir durum gerekebiliyormuş. Ama anladığım kadarıyla kendiliğinden düzelme gibi bi durumu yokmuş.