masterofmommy Canım Doğuda Günlük Kesiliyor Ve Batıya Göre Fazla Pahalı Değil Eşimin Amcası Olduğu İçin Ve İki Ayda Bir 750 TLlik Alıyoruz Yazmışım Amcası Olduğu İçin Mesela Et Kilosu 200 Olsa O Bize 150 Ye Veriyor Her Yemek İçin Siz Dograyip Buzluğa Atarsanız Bu Size 3 Kişilik Aileye Baya Yetiyor Benim Annemlerde Kurban Eti Yollarlar Ayriyetten Kaynanamda Keser Bölüşüruz Yani İki Ayda Bir Diye Belirtmişim Her Türlü Dolabimizda Çok Şükür Et Bulunur,😊 Batıda Kırmızı Et Alamazsın Hem Guvenemezsinde Ama Biz Kesimine Varana Kadar Görüyor Eşim O Et İki Ay İçinde Bitse Bile Eşim Yine Gider Alır Canım,😊