Elif1997 bu aşı için herkes rapor çıkaramıyor öncelikle bebeğin ileri prematüre olması gerek ya da kronik bir rahatsızlığı olması gerek kalp, böbrek vs. ve yenidoğancılar neonatologlar rapor çıkarabiliyor. raporu çıkardıktan sonra her ay herhangi bir uzman doktora aşıyı yazdırıyorsunuz kilosunu ölçtürüp çünkü dozajı kiloya göre ayarlanıyor. sonra hastane acilinde veya sağlık ocaklarında vurdurabiliyorsunuz. benim oğlum 4. dozunu vurulacak bu ay. şu an aşırı bi salgın var rsv covid adenovirüs ve influenza. bebeğim hasta oldu 2 gündür düşmeyen ateş bu viral virüslerden şüphelendi doktor 4’lü antijen testi yaptı hepsi negatif covid pozitif çıktı maalesef bebeğim covid olmuş. çok dikkat etmek lazım şu an herkes hasta hastane acilleri tıklım tıklım hep çocuklar bebekler😒