546116- Arlmtl merhaba bizde Aptamilin prematüre mamasını kullanıyorduk çok fazla gaz,kusma ve uykusunda sürekli huzursuzdu ıkınıyodu oğlum şuan evolvia kullanıyoruz bu çok iyi geldi bize
LadyMarmelatte Kbraoguz Aptamil mamanın hiçbiri bize iyi gelmedi baby goat mama var Türk malı Aydın menşeili bunu tavsiye edebilirim.