Kbraoguz bizde aptamil prematil kullanmıştık sonrasında doktor aptamil conformile geçirdi. İlk zamanlar çok güzel içti. 3. Ayı doldurduktan sonra içmemeye başladı artık tadını mı beğenmiyor diye düşünerek sma aldık fakat sma alerji yaptı. Sonradan internetten araştırdık sma çoğu bebeğe alerji yapıyormuş. Aptamil conformil vardı daha evde tekrar onu içirelim dedik bu sefer o da alerji yaptı. Doktora gittik inek sütü alerjisi gelişmiş dedi. Evolvianın inek sütü alerjisi olan çocuklar için özel geliştirilmiş mamasını verdi. Şuan onu kullanıyoruz. Bence marka değişikliği yapmayın derim.