Nurumm12 Ben doktorların düşündüklerinin aksine veya üstüne bir şey düşünmüyorum.
İnsanlar bu zamanda yapıyor bunu malesef, ilaçlar zararlı, antibiyotik zehir..
Ama ne zaman zararlı?
Antibiyotik bağırsak florasını bozar
En masum bildiğimiz calpol bile böbreklerde birikir ve belki antibiyotikten daha çok karaciğere zarar verir
Peki ne zaman?
Gereksiz ve yanlış kullanımında.
Her şeyin fazlası ve gereksizi zararlıdır.
Su bile gereğinden çok tüketildiğinde vücuda zarar verir.
Bu hiç su içmememizi mi gerektirir?
Vücutta bakteri oluştuğunda bunu vücuttan yok etmenin en önemli yolu, antibakteriyel ürün kullanmaktır. Kendi kendine bakteriler yok olmaz, hastalık geçse bile. Vücutta birikir ve belki ileride farklı bir şekilde farklı bir hastalık olarak ortaya çıkar.
Mesela ateş düşürücü kullanmayalım, ilaç karşıtı olalım. Neden, ilaçlar vücuda zarar veriyor diye? Peki ateşin vücuda hiç zararı yok mu? Ateş düşürücü vermediğimiz çocuk en az 3 gün 40 dereceye yakın ateşle gezdiğinde üçüncü günün sonunda nihayet ateşi son buldu diye, ilaç almadığı için “hasarsız” atlattığını mı düşüneceğiz? Hayır. Bu çok yanlış bir düşünce. Üç gün yüksek ateşe maruz kalmış çocuğun dolaşım sisteminde hasar oluşur. Bu bilimseldir. E eskiden ateş düşürücü mü vardı?? Diyenler eskiden basit bir gripten, yüksek ateşten ölüm oranlarına bir göz atabilir. Eskiden zatürre, verem ölümcül bir hastalıkken, şuan ilaçlarla kontrol altına alınıp tedavi edilip herhangi bir problem olmadan yaşamaya devam etmektedir insanlar.
Yani bu yüzyılda bunları konuşuyor olmak dahi lüzumsuz. En antibiyotik karşıtı doktor dahi, kanda crpyi>5 gördüğünde antibiyotik vermek zorundadır. Çünkü hastalık vücuda “tedaviden” daha çok zarar verir.