Nurumm12 4 yıllık kronik bronşit (astım) annesiyim yabancı-türkçe çok fazla kaynaktan araştırdım, düştüğünüz kaygılara düştüm, en ufak öksürükte kendimi doktor odasında bulduğum da çok oldu.
Ama şimdi doktora dahi gitmeden sezonumuz başlayınca başlıyorum tedaviye 🤓 antibiyotik gerekirse zaten kendimi belli ediyor gidiyoruz reçetemizi yazıdırp dönüyoruz. Siz de ilk beş günü gözlemleyeceksiniz, eğer antibiyotik vermediyse. Azalıyor mu artıyor mu semptomlarınıza ek bulgular oluştu mu? Örneğin öksürükten gece tıkanma uyanma ve uyuyamama, beslenememe, kusma, ateş, solgun cilt..
Size tavsiyem pediatrik nazal yıkama alıp sabah akşam uygulayın. Çok faydasını göreceksiniz, hastalık süresini kısaltacak
Yan etki konusunda içiniz rahat olsun, calpol kadar dahi risk taşımıyor. Çünkü kana karışmıyor, direkt ciğere nüfuz ediyor. Taşikardi oluştursa bile bu kullanım sonrası ilk yarım saat için geçerli. Kronik bir taşikardi söz konusu değil. Cortair steroid içerdiğinden, ventolin daha masum oluyor. Ama dediğim gibi endişelenmeyin bu inhaler ilaçlar çok uzun yıllardır olumsuz geri bildirim almadan uluslararası olarak gönül rahatlığıyla kullanılan ilaçlar, umuyorum siz de faydasını görürsünüz