1Annevekizi insan müsvetteleri , nolcak bişe olmaz demeye devam etsnler biz de uyardığımız zaman sanki çok normal bişeye tepki gösteriyormuşuz gibi davranıyorlar ya bazı insanları anlamak gerçekten zor , bunu anlamak için o gelinin ölmesi gerekiyordu malesef illa birinin canını alacaklar pislikler