Her ölüm acıdır ama belkide en acısı buydu..
Hüma gelin en güzel gününde bi maganda kurşunu yüzünden canından oldu. Giydiği gelinlik kefeni oldu. Dünyanın en en acı düğününe şahit oldum o kadar kötüyüm ki çok çok etkilendim. Ailesine, sevdiğine, gençliğine yazık oldu. Birileri artık buna dur desin, bu olaylarla ibretlik cezalar gelsin.
İnsanın düğün günü ölüm günü olması kadar acı bisey yokmuş. Kelimeler kifayetsiz ne denir ne söylenir ki böyle şeylerde 😢
Hiçbir pazar böyle acı geçmemişti.
Diyeceğim o ki herkes bi fatiha okuyabilir mi güzeller güzeli Hüma geline😢🥀