Ttubaa Mltmert16 çok az canım babbaa diyo genelde aaaa falan diyoo ama genel olarak sessiz arkadaşımın bebeği aynı aydaa neler diyo baba anne eda dede omu duyunca şaşırıyoru🙁
Mltmert16 Ttubaa bizim daha hiç bbaba gibi bişey çıkmadı ağızdan aaa hheee üüü filan diyordu bir haftadır burun akıntısı tıkanıklık filan var geceleri öksürüyo boğazı tahriş olmuş gibi çocuk hepten sessizlesti ağzına bı oyuncak filan alınca genelde öyle ses çıkarmaya calisiyo
Ttubaa Mltmert16 anladım canım her bebek farklı allah sağlık versin hepsini ünaşşallah önemli olan sağlık
Can_imin_Cani Biz 1mart emekleme yok geri gitme sürünme ayakta durma çabasında kızım ama konuşma anne baba dede diyo ama bilinclimi diyo onu kestirmedim sizlerim ek gida serüveni nasıl 🤔
Karan_ca Can_imin_Cani şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım çok şükür, yemeyi seviyor, umarım hep öyle gider. Her öğün ek hazırlamak bana yorucu sadece.
Karan_ca Can_imin_Cani hep yok ben günlük taze yaparım derdim,baktım ani durumlarda sıkışıyorum, bazen fazla yaptıklarımı buzluğa atıp, gerekli durumlarda çıkarıyorum,.3 çocukla yetişilmiyor hayata, 🙄