Opecert nihangktg yahu yok öyle bişey 12 günlüktü cıktık ilk gezmemize zatn 5. Gün cıkartıyosunz doktor icin ozaman doktora da götürmeyin hurafeler onlar cıkarın temiz hava alsın cocuk
Birberenannesi nihangktg çıktım tabi ki yaldır yaldır gezdim 15 günden sonra. 15 gün de beklemezdim de sarılık oldu kızım o geçene kadar sürekli emzirdiğim için çıkmadım.
Mcnkarsel nihangktg bikaç günlükken bile hergün cıktım bebeğimle. Çok şükür bişey olmadı. Kötü düşünmedim hiç. Bana da onada iyi geliyodu cıkmak kendimizi mahrum bırakmadım
Gldekpnci nihangktg çıktım valla pusetınde bi guzel uyudu hoşuna gitti havalar da sıcaktı hava aldı çocuk