nihangktg 5.ayindan itibaren disardayiz mart dogumlu yagmur kar kis demeden 1,5 yasa kadar 1 gunduz uykusunu mutlaka disarida yaptirdim. Acik hava onlar icin cok cok onemli. Hic kolay hasta olmaz bagisikligi cok iyi hergun cikmamiza bagliyorum bunu ben hicbir sorun yasamadik doktorum demedikce hicbir batil dusunceye veya adete de inanmiuorum anneyi gerip endise vermekten baska birsey degil bence havalar sogumadan bol bol cikin. Kisin da yagmurlugunu ve kiyafetini ayarlayip hergun cikarmanizi oneririm acik hava yuruyusu size de iyi gelicektir kapali avm vs gitmeyin bebekle