Alimerve3 Sağol canım 🥰 Beğenmeseydim kabul etmezdim canım 🙈 Bende beğendiğim için koyduk. Eşim zaten emrivaki yapmadı sadece sordu eğer begenmeseydim koymazdim 😂 Ama o kadar seviyorum ki Oğullarımin isimlerini çok hoşuma gidiyor ❤️ İnşallah sizde eşinle bir karara varırsınız ikinizinde istediği içine sindiği bi isim olur 🥰