seboss35 Alimerve3 bende yağız veya Metehan koymayı çok istemiştim… Özel bir istek değilse eşinizi vazgecirin ve kendi istediğiniz ismi koyun bence sonradan pişmanlık hissi yükleniyor keşke kimseyi dinlemeyip koysaydim diye ama Alparslan da güzel bence
Alimerve3 Dondurmalikahve yağız ve metehan arasında kaldim kendisi de alparslan veya barış istiyor onları da ben istemiyorum Alparslan çok var barış da pek bir anlamı yok
Mlk026 Alimerve3 hepsi de güzel isimler ama alparslan çok yaygın 5-6 yıl sonra okulların yarısı alparslan olacak bu gidişle barış ismi çok güzel anlam olarak da çok iyi güzel şeyler çağrıştırıyor
Dondurmalikahve Alimerve3 Bizde ayrı ayrı koydurduk 🙂 ben seviyorum ya böyle isimleri Sizde eşinizle ortak karar alın veya kura çekin 😃
Alimerve3 seboss35 Alparslan çok var diye istemedim aslında güzel isim aslında tam karar veriyorum güzel değil deyip vazgeciriyor isimde bulamıyorum isimsiz kalicak çocuğum 😁
uykucukoalaa Alimerve3 benim eşimde Alparslan istiyordu hiç istemedim içime sinmedi yigithan koyduk. Alparslan ağır geliyor bana bilmiyorum 😄