Elenor17 alerji maması da gaz yapıyor, arkadaşımdan biliyorum.. Size tavsiyem beslenmenize dikkat ederek sütünüzü artırıp bebeğe dokunan şeylere diyet uygulayarak sürekli emzirmeniz. Mama yediği sürece gazı olacak çünkü. Saatli vermek sizi de yıpratır, bence her istediğinde verin zaten iştahsızsa çok süt alıp gaz yapmaz oda bebeğe.