irva Sizdenbiri63 Olsun ince aldıysanız tog olarak sorun yok.Kışın uzun kollu zıbın vs giydirerekte kullanabilirsiniz.Kışın ev derecesini sabit tutun yeterli.🥰
Ececiiim Sizdenbiri63 2 tog kalın terler muhtemelen. Daha düşük tog değerinde tulumlar daha uygun olur