Sizdenbiri63 yanlis yonlendirmek istemem asla ancak kendi adima bebegimin odasini 23 derece tutuyorum 1 tog uyku tulumu icine kisa kol veya uzun kol(hava durumuna da bagli kisin cok soguk olursa icim rahat etmiyor) zibin ile uyutuyorm. Ayaklari soguksa uyurken ince bi corap ekleyebiliyorum. Ama en iyi siz bilirsiniz bebeginizi. Benmki cok terleyen ve sicak sevmeyen bi bebek