Ensensr13 canm hiç olmadj estetik dyebbisey var rahatsız olur ederse çok ufak bir dokunuşla bile anında duzeliyo dert etme yani tanıdığım in kulaklari aşırı kepceydi ama çok sempatik dururdu kulaklarının uç kısımlarını doktor yapmış kulakları tamamen düzelmişti ama kepcelik daha çok yakışıyor dye yaotigina pişman olmuştu bide o açıdan bak😃