Ebbrru ben o şekilde 2 ay uğraştım. Enfeksiyon ilerleme yapacaktı artık doktorum sonda ile alınmasını rica etti hemen alınca 5 da ika da çocuğa acı vermiyor zaten rahatsız olduğu için ağlama oluyor. Torbayla 3 kez verdim dışardan bakteri bulaştı diyip kabul olmadı son çare sonda hemen kesin sonuç çıktı . Sizde doktorunuza danışın isterseniz. Geçmiş olsun 🌸