Ebbrru Cnm ben çok cektim kızım idrar yolu enfeksiyonu olmuştu doğduğundan 2 yaşına kadar her ay idrar verdik çocuk çişini öğrendi artık poşet bağlamiyim diye ben orayi güzelce kurulayıp düzgün birşekilde iyice yapıştıgina emin olup bezini bol bağlar üstünü örter ayağımda tutardım hafif sallayarak yoksa cok hareket edip kaydiriyolar