yaramaz_bocegim Levozge evet ondan kullandım Bi ara normalde 6 no kullanıyor o bile çok küçük gelmişti. O da torba torba kalıyor sanki çok emmiyor gibi geldi
Tansukiz yaramaz_bocegim sızdırdı bizde ya çişi beline çıkıyordu gece gündüz fark etmeden 1-2 saat bile tutamıyordum
Gmzkyr Birberenannesi bizde sorun yaşamadık şimdilik , ince ve naylon az olduğu için antalya sıcağında daha işimi gördü ama bilemiyorum.
GlgnOlgun yaramaz_bocegim malesef bnde hergün sabah bunu yaşıyorum goon aldım dün gece taktım çok hafıf vardı taşma
Sinem61 yaramaz_bocegim çok severek aylardır molfix pure soft kullanıyordum ama yeni nesil bezden sonra bugün itibariyle goon premium softa geçtim . Bir gün molfixi bırakacağım hiç aklıma gelmezdi . Sızdırma falan olmadı ama toplanma oldu aşağı doğru sarkiyor azıcık çişte bile ki ben bezi 3 saatte bir hep degisirim dolmasını beklemem ona rağmen toplanıyor @Tansukiz