Merhaba benden başka fark eden var mı bilmiyorum. Molfix bezlerini değiştirmiş yeni nesil bez diye geçiyor. Önünde çiş göstergesi yok ve bir yüzünde arka diye yazıyor. Oğlum 3 yaşında doğduğundan beri molfix kullanırız ama bu seri berbat her sabah üstünde çişle uyanıyor çocuk. Yenidoğan gibi olduk resmen. Fark eden var mı? Bana önerebileceğiniz başka bir bez markası var mıdır?