2kizbiroglan benim kızımda 14 aylıkken ilk dişini çıkardı hatta daha çıkarmayacaktı ama ben boyu kısa diye vitamin ilacı başladım sanırım vitamin iyi geldi başladığım ilk hafta aniden 4 diş çıkardı ama çok zor geçti tabii sizde biraz vitaminle destekleyin isterseniz