2kizbiroglan Kızlar tam 14 aylık olduk ve hâlâ hiç dişimiz yok bu normal mi ya çok kafama takmaya başladım.
aliarasguler 2kizbiroglan biz de 12 aylığız hiç dişimiz yok ben doktora götürdüm normal 18.aya kadar dedi içiniz rahat olsun
Lylasl 2kizbiroglan bebeğim 15 buçuk aylıkken ilk dişini çıkardı ve önce azı dişleri çıktı şimdi 18 buçuk aylık köpek dişi çıktı ama hala alt ve üst dişleri yok fakat şişmiş bir aya onlarda çıkar yavrum vampir gibi geziyor 😂 doktorumuz 24 aya kadar çıkarmazsa bile sıkıntı yoktur biz her ihtimale karşı hastaneye götürdük çok şükür sıkıntı yokmuş endişelenmeyin hayırlısıyla çıkacak inşallah:)
2kizbiroglan Lylasl ay masallh 😂farklı çıkarmış paşa dişini.demekki daha var .bende biraz daha bekleyeyim ozaman…çok sağolun 🌸
umutunannesiiii 2kizbiroglan 10 aylık ilk disimiz çıktı d vitamini kullanıyor musunuz düzenli o da etkili olabilir
Abcde12 2kizbiroglan ilk dişimizi 7 aylık çıkardık daha sonra 15 aylık olana kadar çıkmadı bende çok endişelendim fakat şükür şimdi 2 da çıktı azılar da geliyor sıkıntı yapmayın çıkıyorlar doktorumuz 18 aya kadar normal demişti
Betulyilmazzz 15 aylık bizde daha, cikarmadik 18 aya dek normal dedilr inşallah çıkar hayırlısı ile acisiz agrisiz 😍🥰🤗