belinay0316 Kardelenidil doktorum vermedi cnm ben kendim almıştım daha önce bı kez daha olmuştu araştırmadım zararı var mı diye açıkçası iki gündür kullandım teşekkür ederim uyardığınız için kullanmam daha
Aysun_01 superanne2 suya damlatıp kullanabilirsiniz bir yerde okumuştum birde 1 2 damlatınca 10 15 saniye bekleyip çamaşırınızı öyle giyin belki o kadar yanma yapmaz veya hiç olmaz
Kbralivaa Deryamaysa travazol krem ve bi sprey verdi banada doktor aynı zamanda fitil de verdi aynı durum bencede var malesef enfeksiyon varmis
Mehtap-37 Benim de kaşıntım yok ama peynir kesiği gibi akıntım oluyo mantar mı bu doktor fitil verdi doğumdan sonra oldu benim de
Fyzn Deryamaysa ben hamileyken öyle çok kaşıntı vardı bitane krem verdi kadın doğum doktoru hemen geçti ama emzirmede kullanılır mi bilmiyorum. İsmi ZALAİN
zemberekkusu Deryamaysa mantar enfeksiyonu vardır bir krem var ben kullandım emzirmrye uygun canesten hemen geçirdi sabah akşam sürdüm sezeryan sonrasj oluyor normal
witcher Ayferde normal doğumdan sonra kaşıntı mı oluyormuş? Bende normal doğum yaptım bebeğim 5 aylıkkrn felan kaşıntım olmuştu fitil vermişti doktor ama o zaman geçti
Ayferde witcher enfeksiyondan dolayı oluyor ama sezaryan doğum yapanlarda bu tür enfeksiyon kapabiliyımuş