Deryamaysa Emziriyorum çok ilaç kullanamıyorum doktora gittim fitil verdi geçti gibi ilk başta ama yine başlıyor. Doğal bir çözüm var mı hanımlar bilenler yazarsa çok mutlu olacağım… 7 aylık bebeğim var emziriyorum
edabky Deryamaysa Nioli yağı kesinlikle öneririm. Faida marka alabilirsiniz. Sirkeli suyla yıkamak da çok çok rahatlatır, kaşıntıya anında çözüm oluyor sirke.
Prensesannesii44 Deryamaysa çay ağacı değil ama nioli yağı yapın enfeksiyon koku ve kaşıntıya birebir
Deryamaysa Prensesannesii44 nioli yağı nerden alayım siz kullandınız mı ay bıktım sürekli kaşıma hissi var
witcher Ayferde normal doğumdan sonra kaşıntı mı oluyormuş? Bende normal doğum yaptım bebeğim 5 aylıkkrn felan kaşıntım olmuştu fitil vermişti doktor ama o zaman geçti
Aysun_01 superanne2 suya damlatıp kullanabilirsiniz bir yerde okumuştum birde 1 2 damlatınca 10 15 saniye bekleyip çamaşırınızı öyle giyin belki o kadar yanma yapmaz veya hiç olmaz
-goksu_18 kaşıntı degilde yanma oluyordu bende aşırı derecede. bende elma sirkesi sürüyordum pamukla hemen geciriyordu
belinay0316 Deryamaysa bende doğum yapalı iki buçuk ay oldu deli gibi kaşıntı travozal krem kullaniyorim cok iyi geldi fitil kullanmıştım üç gün ama bı etki gormedim söylediğim kremi sürdüm iki gündür çok şükür iyiyim
Kardelenidil belinay0316 emziriyorsanız, krem süte geçiyor ve ciddi zararı var bebeğe, doktorunuz nasıl verdi şoktayım. Kortizon içerikli çünkü,
Duyulurum Deryamaysa suyla seyreltilmiş elma sirkesini pamuğa döküp o bölgede 10 saniye kafar bekletmek bana iyi geliyordu. Ama dikkat edin yarı yarıya seyreltilmiş olmalı. O haliyle bile biraz yakıyor.
belinay0316 Kardelenidil doktorum vermedi cnm ben kendim almıştım daha önce bı kez daha olmuştu araştırmadım zararı var mı diye açıkçası iki gündür kullandım teşekkür ederim uyardığınız için kullanmam daha